laupäev, 26. jaanuar 2008

Terviseuuring

Sai siis see protseduur ka läbitud...sai vähemalt ühtteist uut teada:) esiteks et olen pikemaks sirgunud;)...184,7 cm (eriti täpne mõõtmine neil)Kaal näitas 67,4 kg ja KMI 19,8. EKG kohta on õeldud niipalju et normis ja hea reakstsiooniga koormusele.Taastumine:kiire(v.a vererõhk mis ei tahtnud väga kiirelt taastuda) Aeroobseks piiriks on siis 155 bpm ja anaeroobse läve piiriks on177 bpm.Kokkuvõtteks soovitas jätkata regulaarsete,mitmekülgsete ja jõukohaste treeningutega...ja mis kõigetähtsam...MITTE HULLUKS MINNA:D
Nii et tervis korras ja võib jätkata praeguse treeningkavaga.

2 kommentaari:

Riku ütles ...

Jätkata praeguse treeningkavaga??? On siis mingi kava :-)
Mul siin täna selgus, et hooaeg jääb kahjuks vahele. Järgmised kolm kuud jooksmine keelatud :(
Ei kujuta ette kuidas vastu pidada ...

Ain Talts ütles ...

Eks ma siis pea kuidagi üritama tuju üleval hoida ja alternatiivtegevusi välja mõtlema...ja mis on positiivne...nüüd juba vähem kui 3 kuud:P Igatahes..edukat paranemist!:D Ja kui sa ümber piljardilaua jooksma ei hakka siis võiks millalgi seda ka proovida...mul ju härra Fu'lt nii mõndagi õpitud(ma ei pea peldikuvahel sibamist silmas)