laupäev, 20. september 2008

Kohila sügisjooks.

Enda jooksu lõpu kohta ütleksin deja vu :) Sarnaselt eelmise aastaga sai staadionil 3ndal kohal olnud konkurendist möödutud ja ise see poodiumi madal aste hõivatud;) Ega nii lühikese jooksu kohta ei oska muud õelda kui,et hea võistlus on siis kui ikka ise ka rahule jääd:)Alguses 2 ringi staadionil (väidetavalt esimene ring liiga kiirelt) Staadionilt minnes oli liider pisikese vahega ees ja 4ne punt kus ka mina kükitasin järgi minemas.Sillast üles minnes olin just mina see kes sealt pundist pisut maha jääma hakkas.teiseks kilomeetriks oli vahe kärisenud nii 25-30le meetrile.Ja see vahe jäi ka püsima.Vabriku sillal eraldus Ment sellest grupist ja tegi väikese vahe sisse.Väiksest tõusust üles ronimise järel tekkis väike vahe ka 3nda ja 4nda vahel.Mina litsumas ikka 5ndana neile järele. Vabriku sillal sain pealtvaatajalt(isalt) "ergutussõnumi", et veteranid kipuvad mul eest ära minema:D Enne kapa männikusse sisenemist möödusin 4ndal kohal olnud Lääts'ist ,kes ka kohe väikese vahega maha jäi...ja siis algas deja vu:D.Viimase künka peal männikus nagu eelmine aasta oli Riku ergutamas :D ... viimasele staadioniringile minnes olin 4's , seljataga jälitamas Lääts nagu mullu. Vahe oli ainult 3ndal kohal jooksnud mehes.Sel aastal oli vahe 3nda kohaga ka pisut suurem kui eelmine aasta viimasele ringile minnes.Seepärast jäi ka lõpurünnak pisut hilisemaks 150 meetrit enne lõppu:) Lõpuaeg siis 15:59. eelmise aasta tulemus paranes 16 sekundiga.Muidugi oli see aasta ka rada pikem sest viimane ring joosti väljapool tartaaniringi murul:) Kõige rohkem rahulolu pakkus muidugi see,et kilomeetri ajad läksid aina paremaks:) Kulmineerudes 3:30 peal:)
1km - 3:42
2km - 7:17 (3:34)
3km - 10:48 (3:31)
4km - 14:19 (3:30)
4,5km - 15:59 (1:40)

Kommentaare ei ole: