kolmapäev, 25. aprill 2012

Klooga-Paldiski-Tallinn-Kohila rattaretk

Hommik algas varakult ja kiirelt. Polnud eelmine päev isegi aega olnud jalgratas aasta esimeseks sõiduks ülevaadata. Ega siis midagi Kiirelt söök sisse ..rattale paar matsu õhku rehvidesse ja rongile. Hommik oli päris külm...kella 6 ajal veel maapindki kergelt härmas. 8 läbi minutitega jõudsin balti jaama ja kuna aega oli siis otsustasin vanalinnaga hommikuse tutvustiiru teha. 9st sai siis Urmase ja Tõnuga baltas rongile mindud ja suund Kloogale. Vahepealsetest peatustest lisandusid seltskonda veel Margo ja Ranno. Miks matka start kloogalt? Väidetavalt pidavat elektrirongiliiklusega Paldiski pool mingi jama olema ja päeval siis päris lõpuni rongiga vist ei saaks.igatahes Kloogalt välja jõudes oli algus Paldiski poole sõites päris lõbus..taganttuul ja jõudu oli piisavalt veel. Vahepeal oli kiire peatus taaskord juutide ülekohtu tegemise mälestusmärkide juures ja siis kohe edasi Paldiski suunas. Linnapiirile jõudes tundus tagumine kumm kuidagi kahtlasevõitu.Kiire ülekatsumine kinnitas ,et tühjenemas oli raisk :)Maximani vedasin välja ja sel ajal kui ma üritasin kindlaks teha tühjenemise põhjust kontrolliti poest varukummi olemasolu. Maximas kahjuks vaid teise otstarbelised kummid olid.Sai siis natuke rehvi õhku juurde antud ja Konsumisse shoppama :D Sealt sain vajaliku sisekummi. Päris tükk pusimist oli kui ratas uuesti sõidukorras oli.Esimese õhkvastupidavuse proov siis Peetri kindluse küngastel..kõik toimis ilusti. Edasi viis me tee tuletorni juurde..kasutasime enamusele esmakordset rada mööda panga äärt. Päris huvitav oli. Paldiski poolsaare teine pool oli küll päris vesine...lompe teel oli kõvasti ja ühes neist sain isegi jala kergelt märjaks. Kloogale jõudes vedasid võitluskaaslased mind alt kui keegi peale minu ei kavatsenudki ojast läbi kahlata...valiti nõrkade tee - sild :D Kloogalt Laulasmaa poole sõites tegime ka peatuse treppoja juures. ma ei mäleta ,et ma seal varem käinud oleks..küll olen mööda sõitnud autoga,aga peatust teinud pole.Laulasmaal oli kiire poe külastus ja edasi Keila Joa vetevoogusid uudistama. Pole vist väga tihti käinud seal kandis ,aga mulle tuli väikese üllatusena ,et joast allavoolu on päris kihvt park ilusti korrastatud. Peaks teinekord seal kandis rohkem ringi hulkuma.Väänas tuli meil veel viimane tankimispeatus ja siis oli vist kõigil nii siiber ,et sirgjoones peatusteta kodupoole.Ma muidugi plaanisin veel tallinnast Kohilasse tagasi ka rattaga sõita. Arvasin ,et nõmme mägi on viimane katsumus ees ja siis edasi on käkitegu. Eksisin. Sakus hakkasin juba eriti hästi tundma, et paaki pole mitte midagi jäänud.Tiksusin siis vaikselt kodu poole.Mingi 3-4 kilti enne lõppu pani mu kell ka pildi tasku (järgmine kord nii pika ürituse puhul tuleks igasugused piiksud ja vibratsioonmärguanded välja lükata) Koju ma jõudsin...ilge nälg oli kallal. Samas poes ringi kolades ei suutsnud seda õiget leida mida tol hetkel väga tahaks :D Kõige ahvatlevam asi oli mingi kiirsupp mida mitu pakki kaasa haarasin :D Tiksusin veel natuke aega ühe 0,33se õllega saunas ka :D Mingi 6 tundi peale koju jõudmist mõõtsin veel pulssi..pump uhas ikka täiega ca 20 lööki normist kõrgem.
Esmaspäeva esimene pool olin ikka täielik zombie. Mainiti ka, et olin näost valge olnud nagu poleks aastaid päikest näinud :) Pealelõunat läks enesetunne paremaks.Tekkis isegi väike mõte õhtul metsas kerge jooksutiir teha.Pulss oli langenud päevaga 10 lööki ja loobusin mõttest..parem puhkan päevakese veel :) Keegi küsis veel, et millal rattaga sõitma jälle lähen:) Vastasin, et siis kui perse enam valus pole :D Täna siis sain lõpuks jooksma.
Pühapäevase lõputühjenemise põhjust arvan ka teadvat. See oli see esimene poepeatus kus mul polnud aega mõelda söögile vaid, et kummi uuesti terveks saaks. Nii ,et esimene toitumine jäi pisut hilja peale - Laulasmaa poe juurde, aga hooaja esimese rattasõidul endalegi üllatuslikult ca 100 km suutsin isegi hästi vastu pidada:D
Kokku siis andmed mu kella pealt:
Aeg: 7:19:27
Km: 114,76(+ umbes 3)
Keskmine kiirus: 15,7km/h

3 kommentaari:

Jüri Talts ütles ...

ja treppojast uhasite peatuseta mööda ;)

Ain Talts ütles ...

Kloogalt Laulasmaa poole sõites tegime ka peatuse treppoja juures. ma ei mäleta ,et ma seal varem käinud oleks..

Et mis sul nagu arusaamatuks jäi?:)

Jüri Talts ütles ...

Ei muud midagi, kui vaid see jäi lihtsalt märkamata ... liiga palju ja tihedalt juttu, pole ime et kõike ei jõua silm haarata ;) ma vaatasin pilti rohkem :P