kolmapäev, 30. mai 2012

Esimesed kiiremad liigutused 1,5 aastase pausi järel.

Kohila pikamaajooksu sari pakkus võimalust parandada isiklikku rekordit 2 kilomeetri jooksus ja sellega ma hakkama ka sain (tunnistan ausalt üles...pole varem seda distantsi aja peale jooksnud). Olid mul igasugused plaanid selleks jooksuks...eelkõige plaanisin aeglase esimese ringi taktikat  ja siis teisel ringil vajutamist. Lörri läks, kuna polnud väga aimugi kohal olnud jooksjate tasemest ja teiseks nii kui stardipauk kõlas olid kõik need mõtted peast läinud ja uus plaan oli end sundida kannatama ka 4ndat ja 5ndat ringi :) Esimesekilomeetri jooksin sisuliselt teisel rajal, kuna kellegi seljataga ma joosta ei oska. Teiseks kilomeetriks olin jäänud üksi pronksikohal jooksma :D ja kannatasin lõpuni ära. Uus rekord siis 6.55,43. Jäin rahule..ei uskunud ausalt õeldes, et sellise kiiruse lähedale olen suutnud end viia :)

2 kommentaari:

K ütles ...

Sina olidki siis see keda mul ei õnnestunud kinni püüda ja pidin leppima 4. kohaga :P

Ain Talts ütles ...

Tundub nii. Kahju,et ei õnnestunud eilsel jooksul osaleda...5km rekord vajaks tegelikult juba ammuilma uuendamist ja nagu näha suutsid sinna lähedusse joosta.