reede, 10. mai 2013

3000 meetrit staadionil.

Kõigepealt mainiksin ära, et Kohila staadionil on ühes nurgas 6 meetrine küngas :D Vähemalt nii väidab mu kell. Teiseks...teist aastat järjest suudab kell mingi hetk mõõtevea sisse ajada. Nii, et jooksin kella andmetel 3,09km. Jutt käib siis Kohila pikamaajooksusarja esimesest etapist..3000 meetrit.Seadsin eesmärgiks läbida kilomeetreid ca 3:30ga. Ei õnnestunud veel. Väsimus tuli peale ja lõpp vajus päris ära. Tulemuste tabelis oleva 10:46,0 aja seaksin ma päris tõsiselt kahtluse alla. Ma olin küll aeglane, aga mitte nii aeglane.Enda kella andmetest käib läbi aeg 10:44,93 ja olen suht kindel ,et finishis läks mul minimaalselt sekund, et üles leida nupp kuidas kell kinni käib. Nii, et tundub, et stopperi taga tukuti ;) Ok ei virise...hetkel ei ole veel tähtis aegade taga ajamine, olulisem oli treeningrutiinist ja kiirusest korrakski välja tulla ja see õnnestus. kahjuks järgmise nädala 2000 meetri jooksule ei jõua (tore oleks muidugi eelmise aastaga võrrelda) aga 5000 meetris peaks kohal olema. Kui võtta nüüd 3 km tulemus ja mõelda, et longiksin viimased 2 km 4 minutiga veel ära siis ma suudaksin 2 sekundiga oma 5 kilomeetri rekordi purustada. Ootan huviga :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mina sain Sinu ajaks 10:42. Aga ma ei seisnud ka finishi joonel. Et meeleolu liiga morn ei oleks, siis sisesta runningworldi calculatorisse tulemus 10:46 (3K). Ja ohhooo ... maratoni eeldatav aeg tuleb 2:57:28.
Aga ma olen Sulle alati õelnud, et kiirus ei olegi Sinu probleem, pigem vastupidavus ja oskus endast viimane anda.
Igal juhul jõudu tööle! Ja loodetavasti tuleb 2:59 sellel aastal lõpuks ära?!?

Riku