teisipäev, 1. aprill 2008

Orienteerumise avapauk:)

Kuigi selle üritusega ma ei saa veel linnukest oma kohustusiliku aasta orienteerumise kalendrisse tõmmata...kuna hoidsin iga hinnaga Riku sabasse ...kes suutis mind vedada suurepärase 7nda kohani:)...läbi prügi..vee..lume..muda...killustiku...ja mida kõike see maastik ka ei pakkunud:)Tänutäheks lubasin tal endaga 1 punkti läbimisel esikohta jagada:) Üldiselt...tore treening oli pulss punases...pole ammu nii pehmeid jalgu tundnud kui viimast korda järsakust üles jõudnuna.Samas huvitav miks oli selle päevaku nimi lauluväljak?...lauluväljak ei mahtunud ju isegi kaardile:)Mina oleks pannud Lasnamäe tühermaa;)Lõppaeg siis 52 minutit ja 32 sekundit.Tallinna lauluväljaku orienteerumiskaart.
Tulemused
Järgmine sellelaadne üritus minu poolt on tõenäoliselt ülejärgmine nädal Liival...seal prooviks juba ise ka veidike rohkem kaardi kallal pusida:)

4 kommentaari:

Riku ütles ...

Vaat kus meie mees jooksis konnasööjate maal :). Mulle kohe "meeldivad" sellised salatsevad tropid.

Ain Talts ütles ...

Ma ka üllatusena nägin et härra T on tulemuse kirja saanud:)ja pariisi regamine lõppes veel minu meelest eelmise aastaga juba:)no on salatsejad:)Aga nuh igati kiitust vääriv 18 minutiline isikliku margi parandamine:)
Ja mis juhtus eilsel teisipäevakul?polnd tempotegijat?:)Ja millegi pärast 40ste klassis polegi maratoonarit:) pole taastund?:)

Riku ütles ...

Orienteerumisel ei juhtunud suurt midagi, peale kahe suurema apsu, mis puhtalt olid oma lollused. Eriti esimene, kuus tiirutasin ümber õige punkti ja otsisin sealt mingit olematut punkti (mitterahuldav kodutöö - legendi sattus vale punkt :). Tempo oligi valitud selline kiirusehoidjaga, kuna jalg lihtsalt ei lase joosta. Ja ega tegelt pole ka valmis eriti kiiremini liikuma.

Riku ütles ...

Ja veel, kuda Sa selle 18 mintsa parandust said? Mu arust ikka vähem.