laupäev, 19. aprill 2008

Paluküla hiiemäel



Ilm oli super , rada oli hea.Ringil mida mina läbisin leidus üks niiskem koht ja üks märjem lombiga lõik, aga ülejäänud rada oli kuiv ja mõnus.Muidugi ma olin talvega unustanud kui karmid need 2 suuremat tõusu sellel ringil olid:) Kokku sai siis läbitud 3 ringi , seda tunni ajaga.Maksimum pulsi sain 190 peale.Seda ilma suurema pingutuseta..sörkisin ju lihtsalt raja läbi;) Keskmine pulss jäi 162 löögi juurde.Peale tänast trenni seal ma tõsiselt kahtlen kas ikka tahan augustis sealsele hiiemäe jooksule minna:)Kui ma juba trennis saan pulsi 190 kätte siis kuda seal võistlustingimustes joosta 3 korda seda mäge:)Ma vist peale esimest ringi ära ei taastuks , teisel ringil kõnniks mäest üles ja 3ndal roomaks:)Aga tänases päevas oli taas õhus kevadet tunda.Põõsad kergelt rohetasid,metsaalune oli lilli täis ,konnad krooksusid, päike kõrvetas ja metsaaluses rohus keegi sahistas pidevalt...arvan et RÄSTIKUD! :D
Ahjaa samas üritasin aru saada kuskohast Palukülapoolt sinna loosalu matkarajale saab.See asi jäi siiski kahjuks mõistatuseks.Seal künka otsas on küll mingi ajahambast puretud kaart kus ka Loosalu järv peal,aga rada ise...pole õrna aimugi:)
Ok lisan siis paar pilti ka.
Pilt nr.1 - Stiilinäide 1sel minutil.
Pilt nr.2 - Kõige märjem osa rajal
Pilt nr.3 - Suremine hiiemäe tõusu alguses;)

Kommentaare ei ole: