reede, 25. aprill 2014

Saku terviseradade MOBO

Taaskord olin siis kaardiga metsas.Orienteerumisel on üks väga hea omadus...saab pikalt füüsilist koormust ja aeg lendab sealjuures lennates.Täna võtsin siis suuna Saku terviseradadele. Ei pööranud kaardile väga tähelepanu ja läksin nagu ikka punkte numbrijärjekorras noppides. Rajal olles sain aru ,et sakus kui ei ole soovi väga pikka trenni teha siis tuleks eelistada valikorienteerumist. Suhteliselt risti kaardi teise otsa olid punktid üksteisest asetatud.Kui olin metsas olnud ligi poolteist tundi sain kõne Jürilt kellega olin kokku leppinud mingi aeg kokku saada...vaatasin kella ja kaarti ja punktide asetust ja otsustasin loobuda viimasest 5st punktist seekord.Ning lippasin otsejoones alguspunkti poole. Seega 1:45:00 metsas ja sellega sai siis läbitud 15 km.  Ei olnud täna pikka trenni plaanis, vaid mõnusat ajaveetmist võssis. Teise asja ma sain ja esimese ka veel boonusena peale.Seekordne ekslemine pakkus mõnusaid elamusi. Puusadeni kusagil märjas augus istumist, kanarbiku põhjustatud kukerpalli ja muidugi see kõige vastikum osa päikese käes kuiva raiesmikku ületades iga sagin kuivanud rohus oli minu jaoks meetrine rästik :D
Peale seda tegime Jüriga veel pooleteist tunnise(ca 10km) jalutuskäigu Pääsküla rabas.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tundub, et "jooksu karjäär" on läbi ja algas "orienteerumis karjäär". Loodetavasti EM'iks oled vormis :-)
Jah, oled ennast ületanud - see on siis eelviimase postituse kohta.

Riku