reede, 11. september 2009

Väike kiiruslik proov pühapäevaseks poolmaratoniks.

Proovi nimeks oli Kohila sügisjooks.Erinevalt eelmistest aastatest oli selleaastane jooks viidud nädala sisse.Neljapäeva õhtuks kell 16:30. Pisut varem sai siis töölt jalga lastud ja 4ks olin juba staadionil.Kerge soojendus ja venitus kuur ning valmis ma olingi - kõige lühemas võistlusvormis mis mul välja pakkuda on :) Polnudki ammu nike lühkaritega võistlusjooksu teinud.Üllatavalt mitteebamugavad olid.Nii ,et äkki kannatan poolmaratoniga ka nendega ära?Igatahes leetu nad kaasa minuga tulevad.Esimesed 2 ringi staadionil tulid üllatavalt kergelt Sagaja tuules(Riku oleks juba esimese ringi ajal hüüdnud sarnaselt eelmise aastaga ,et liiga kiire;)) Kilomeeter siis 3:26ga Jalakäijate sillale jõudes olin veel esimese mehe selja taga ,aga siis tuli huvitav asi - nii kui ta ees sillale astus lõi silda võnke sisse ja kui ma sillale sain siis oli võnge täpselt otse mu sammule vastu.nii ,et koheselt iga sammuga sillal sain piduri peale:) Peale silda tundus ,et ees lisas kiirust ka millega mul polnud sugugi tahtmist kaasa minna.Pajur oli ka mõnikümmend meetrit tahapoole jäänud.teine km siis identselt esimesega 3:26. Siis tuli see koht mille kohta üks tegelane ütles ,et jooksin kinni nagu alati:) Ei jooksnud kinni rohkemat polnud lihtsalt vajadus:) Tegelikult olgem aus ei jõudnud ka:) 3's km siis 3:39. Aga mis juhtus viimasel 1,5 kilomeetril? Kui just vaatasin ,et aasta tagasi oli see 5:10ga läbitud ,siis sel aastal 5:40 !?!. Lõppaeg eelmise aasta tulemusest 10 sekki nõrgem 16:09. Üks võimalik põhjus ,et kuna eelmine aasta viimasel 1,5'l suutsin mööduda 2st jooksjast siis sel aastal peale esimest kilomeetrit terve tee üksi jooksin.ja muidugi polnud ka Rikut raja ääres piitsutamas:) Lõppkohaks oli mul siis teine mille võitlesin välja juba 10ndaks meetriks:) Üks asi millega rahul võib olla on 3 km vaheaeg 10:32.Eelmine nädal toimunud maakonna mv oleks selle ajaga saanud meeste seas 3 hulgas teise koha ja kui veteranid ka arvesse võtta siis kolmanda koha.
Auhinna valiku hulgast sain seekord 25se verbatimi dvd toorikute paki omanikuks:) Nii ,et piraatlus jälle vohama:D

Kommentaare ei ole: