reede, 3. aprill 2009

Vaid 16 päeva Viini maratonini

Esialgu tundub olevat veel kõik kontrolli all.Peamine on see ,et jalad tunduvad veel igati ok olevat.Riku soovitusel lükkasin koormuse langetamise ka nädala jagu edasi.Nii ,et käimas on viimane tõsisem jooksutrenni nädal.Enne maratoni kuulub plaani ka üks võistlus-järgmine pühapäev Haapsalu lahtised mv 10K maanteejooksus.Eile sai siis pisikene kokkuvõte peale aprilli kuud tehtud.Selle hooaja esimese 5 kuuga on jooksukilomeetreid kogunenud napilt üle 1000 km.Tundub ,et talveperioodil rakendatud neli jooksutrenni nädalas sobis mulle.Samas nüüd kui teed muutuvad kuivaks ja lumevabaks arvan, et peale maratoni läheb käiku 5ne variant.Muidugi peab hakkama rohkem mõtlema ka rattasõidule ,sest vaheaasta järel on võistkonna nimi xdreami võistkondade hulgas kirjas.Siit ka üleskutse Rikule ,et pane vaim valmis :D Kui ma Viinist tagasitulles olen samas seisukorras nagu Berliinist saabudes , siis on sul au minu eest võistlustulle astuda :)

7 kommentaari:

Riku ütles ...

Väga kõva värk. Mul viimase nelja kuu tulemus 3x vähem, ehk mingi 300kilti.
A see X-dream on küll mingi hea nali. Mina vigane pean minema, seda ma arvasingi.
Kas viimane pikk tuleb laupäev või pühapäev?

Ain Talts ütles ...

Pühapäev on viimane pikk.Laupäev olen kell 9 või 10 paiku varahommikul lasna hallis.Ja 2 nädalat tagasi ei paistnud see vigasus välja.Ja üleüldse ega jooksuotsa polegi.On rull,kanuu ja ratas:) nii et jalg veab välja küll;)

Riku ütles ...

X-dream läheneb, kas see tähendab, et teisipäev avatakse orienteerumisehooaeg? hea vaimuvärskendaja enne maratoni, nii nagu tahtsid :-)

Ain Talts ütles ...

Esiteks Kaardilugeja on olemas;)Teiseks ei mina sinna sopalompi haigust külge saama ei lähe:)Kolmandaks-sobiva ilma korral on niigi xdreami valmistus rattasõit homme.Ja neljandaks- krt pühapäev oli vist üleeuroopaline ideaalne maratonipäev::S ma ju rääkisin et rotterdam tuleb valida:)

careras ütles ...

Käisin eelmisel aastal sõpradega Viinis 25.juubelimaratoni jooksmas.Linn on ilus ja kui pilti eest ära ei jookse siis on mida vaadata.Stardis on pisut kitsas kuna koos stardivad nii maraton,poolmaraton ja maratoni teatejooks.Stardis hoia vasakule äärde,kusagil 3-ndal kilomeetril hargneb sillalt maha minnes tee nii et vasakult jooksjad saavad mõnesaja meetri võrra vähem joosta.Eelmisel aastal 35000 jooksjat,vaatepilt on võimas.Eelmise aasta ilm oli pisut palav,+26 kraadi vilus,see ei lubanud oma parimat tulemust joosta.Finish kangelaste väljakul oli vägev,kuna jalgpalli EM oli Austrias ja Šveitsis tulemas siis viimased 100m jooksime jalgpallimurul.Medal oli ilus,loodan et nad ka sel aastal latti alla ei lase.Jõudu ja edu,kui miskit küsida on või huvi pakub olen nõus lahkelt vastama.

Ain Talts ütles ...

Tänud nõuannete eest:) Selle vasaku ääre liikluse jätan kohe kindlasti meelde.Ja nüüd lahenes minu jaoks see teadmatus ka ,et kusagil piltidel nägin finisheerimist muruvaibal...nüüd siis tean ka miks:)

Riku ütles ...

Viinis mingi suvi juba kohal vä? Täna väidetavalt +23. Loodetavasti start ikka hommikul, muidu võid küll üles sulada :-)

A muidu - usku, usku, usku endasse!